FREDAG

En ledig fredag och mina flesta tankar är i att planera allt inför imorgon och min och Nicklas flytt in till våran första egna lägenhet och vårt första egna och gemensamma boende! Ska bli så himla kul och så underbart! No offence mamma och pappa. ♥
Jag vet att jag inte har bloggat något på flera veckor och anledningen är att jag tycker det är konstigt att blogga när bloggen heter emma i gävle, för där är jag ju inte längre. Så jag försöker skapa en ny blogg men jag vet inte riktigt vad den ska heta. Vad tror ni om emmaehemma? fast jag är ju inte alltid hemma liksom... Någon med ett bättre förslag?

Nu ska jag fortsätta skriva listor, kolla igenom mina flyttkartonger, packa ihop mina kläder. Vid halv 1 ska jag vara på älsklingens jobb och hämta våran nya fina clio som vi ska ha nu när vi bor mitt inne i stan. Det går ju inte direkt att ställa en stylad sportbil mitt inne i stan varje dag, då kommer det inte finnas något kvar av den. Sen ska jag åka och hämta min lillebror som kommer hem från Örebro vid centralen vid 1 och efter det blir det att hämta lite rena kläder till Nicklas, ta bussen till hans jobb och åka och möta Gunilla (min faster) och Kjell i lägenheten, få nycklarna, prata lite. Efter det blir det Alice i Underlandet och nån god middag.
Kanske ska unna mig lite gott biogodis idag med, känns som det var längesen jag åt godis, även om det var i Lofsdalen förra veckan. Men en gång i månaden kommer suget och då får man väl passa på eller?
Tänkte baka lite också kanske som vi kan smaska på imorgon när vi håller på och packar upp allting. Det bara måste vi ju ha! Dom som vill ha kaffe får gå till 7eleven för det har vi på hörnet! Woooohoo ! Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0