Tisdag

Idag har varit en otroligt lugn dag, inte alls mycket har jag fått gjort utan det har mest blivit tv tittande och sovande idag. Var duktig och gick på spinning förut en timma vilket var väldigt härligt! Middagen efteråt blev dock en riktig miss! Vet inte riktigt varför, men det blev inte alls gott, men jag har två extra portioner som står i köket så får väl blanda i något för att göra det lite godare antar jag. 
Imorgon blir det föreläsning en stund, jag och Madde B bestämte att vi skulle gå dit för att se om det var intressant annars så går vi. På eftermiddagen blir det plockning och början till städning tänkte jag. 

Hoppas ni haft en bra dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0