Nu är det över

förhoppningsvis. Det finns ju fortfarande en chans att det blir omtenta, men jag tror faktiskt inte det. När dom delade ut tentan och jag började läsa frågorna tänkte jag bara nej nej nej. Började med första och redan där var jag fast. När det var normalmetoden, var det då Rörlig kostnad/Faktisk volym + Fast kostnad/ Normal volym, eller skulle volymerna byta plats? Och vilken volym är den verkliga volymen? Men sen fortsatte jag och gjorde lite andra frågor innan jag gick tillbaka och jag fick svarat på allt och det kändes tillslut ganska bra. Satt dock med sista frågan och funderade en bra stund, tror det blev nästan en timma och då ändrade jag inte ens något utan bara satt och funderade. Precis innan jag var beredd på att säga att det får gå som det går, jag kommer iallafall få några delpoäng fick jag en sån där härlig flash som sa att detta måste vara rätt så då körde jag på det!
Lämnade in min tenta 17.39, ganska tidigt, men jag brukar vara klar ganska snabbt så.
Något som var lite störigt var att taket läckte precis där jag, Madde och Benny hade satt oss. Dripp, dropp, dripp, dropp fick vi sitta och lyssna på. Det stod 3 papperskorgar och för att samla vattnet och en himlans massa pappershandukar för att torka upp allt som kom utanför. Inte alls bra. Men jag tror det börjar bli kallare nu igen, var helt otroligt kallt på vägen hem och sen läste jag på aftonbladet förut att den ryska iskylan skulle komma till helgen. Låter inte alls bra!

Idag väcktes jag klockan 9 av min underbara pojkvän som ringde och var glad så. Inte kom jag upp förrän 10 ändå, men så blir det när man somnar sent och sen blir väckt flera gånger under natten av dom jäkla skottbilarna! INTE OKEJ! Spelar sjukt hög musik gör dom också! Hela huset skakade. När jag väl gjort i ordning mig och sätter mig och börjar läsa så somnar jag ju självklart och vaknar inte förrän vid 12 igen. Så då var det bara till att sätta på sig träningskläderna och kila ner till gymmet. 30 minuter löpband och 10 minuter sån där paddelgång typ. Underbart var det! På vägen hem köpte jag med mig lite frukt, Anthon Bergs 70% choklad med grape i och thaimat bestående av stektanudlar med kyckling och vårrullar. Jag fullkomligt älskar såna där små knapriga vårrullar. Tyvärr blev det inga såna kvar till middan, men lite nudlar ska jag allt ta och värma mig nu. Är jätte hungrig, och jätte trött verkligen. Funderar på att sätta på en film och sova.
 

Här är min nya fina rosa sportbh och dom nya träningsbyxorna, även om dom inte syns så mycket, även min kära miniräknare ville vara med på bild.

Så himla tråkigt är det att det nästan aldrig går att ladda upp en bild, vet inte varför. Storebror sa att han trodde det var en Vista grej, får väl ta mig i kragen och beställa hem Windows 7 istället antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0