MIDDAG

Nu vart jag hemma från restaurang och biljardstället Interpool uppe på Söder med Madde, Madde, Ante och Benny. Hur mysigt och trevligt som helst verkligen! Tycker riktigt bra om detta gänget och det kommer vara väldigt tråkígt att inte träffa och plugga med dom varje dag. Men självklart ska jag ju upp på några föreläsningar och tentor och då blir det mycket mys och kul! Får ju fjäska ordentligt nu så att jag har någonstans att bo när jag kommer upp. Jag lovade även Madde att Nicklas skulle följa med mig upp så hon skulle få träffa honom. Jag hade verkligen velat att han skulle träffa henne, en av världens goaste tjejer! Hoppas verkligen allt löser sig för dig och er ♥ Nicklas som tyvärr inte kunde komma upp denna helgen ( istället så gör min underbar lillebror det istället) är uppe i Sälen med jobbet nu och så ut i backen i morgon bitti, är inte alls avundsjuk!
Maten idag var otroligt god och sällskapet var toppen! En riktigt bra kväll helt enkelt.


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0