LILLEBROR

Oj va klockan hann bli mycket innan jag hann skriva något idag hörrni.
I morse var det oppionering i skolan mellan 9 och 12. Det gick väl sådärr så på måndag ska vi fixa lite rest för att få den uppgiften är okej. Efteråt blev det stan med Sofia, och oj va jag hittade saker!
H&M hade ju klubb dag idag så passade på att köpa mig en ny sån grå favorit tshirt som jag råkat gjort massa hål i när jag använt noppringsmaskinen, ett helt svart bas linne och två hårband (ett guld och ett svart med en blomma) för 160 kr. Inne på lindex sen hittade jag min svarta siden kjol jag velat ha länge på rean för 99 kr och eftersom det var ta två rea varor för 1 så blev det även en mineralconcealer på köpet. Sen sa jag hejdå till Sofia och gick ner mot stationen vid 3, plötsligt fick jag ett sms av Pontus som sa att han inte kom förrän halv 4 så det blev en runda till Indiska med, där hittade jag ett par örhängen, ett armband och en klänning/tröja med urringad rygg för endast 63 kronor! Så det blev en riktigt bra och billig shopping-runda med mycket nya fina saker i kassarna.


När Pontus kom hit tittade vi först lite på tv, sen var jag tyvärr tvungen att vara lite osocial och tog mig en powernap medans han satt och spelade lite. För en timma sedan ungefär gick vi ner till Coop inne på gallerian och köpte lite chips, dricka, frukostmat och en kortlek så vi kan sitta och spela lite. Nu sitter vi här och hejar på Sverige och gud vilka dåliga dommare det är! 23-22 står det just nu till Tyskland men jag tycker våran målvakt börjar ta sig i kragen och köra på! Missa straffar verkar dock dumt.
Det är verkligen helt otroligt kul att titta på handboll! Precis som med hockeyn så händer det väldigt mycket hela tiden! Dessutom så har jag ju själv spelat i så många år så man kan ju vad som händer. Kärlek.
Om knappt 40 minuter ska vi vandra oss bort till restaurangen Helt Enkelt och äta super god middag! Har inte varit där sedan Amanda var här så det ska bli mumma!Svårt att välja vilken rätt man ska ha bara.



Ha en super fredagskväll!
Emma och Pontus ♥





Kommentarer
Postat av: victoria

haha, man ser att pontus har gottat till sig när han kommer till sin syster, knäpper upp jeansen och allt ;D

2010-01-22 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0