Lägesrapport

Ta ner gardiner samt stänger - check
Rensat garderoberna - check
Tömt köksskåpet - check
Torkat ur köksskåpet - check
Nu står alla köks saker överallt i rummet- check
Tömt toalett skåpet - check
Torkat ur toalett skåpet - check
Torkat alla dörrar - check
Torkat spegeln - check
Torkat alla rör - check
Tömt min låda på hjul - check
Slängt mina fina lilla ljus som äntligen stearinen runnit ut så fint över hela fatet - check
Ha en nerv i kläm nu när jag sitter med datorn i knät så hela benet skakar - check

Ingen aning vart jag ska fortsätta men det får bli att fylla lådan på hjul igen och titta på hur himlen väller ner snö! Galet hur det kan snöa så himla mycket så himla länge! Det måste ha kommit en halv meter minst sen i onsdags då det började! Ändå har molnen kvar snö som dom vräker ner! Stora fina flingor är det med. Men det är ljust ute i alla fall och solen har trängt sig fram lite under dagen så det är ändå okej väder att köra i tror jag. Fast när jag pratade med pappa när han var vid Linköping, borde det vara, så snöade det massor och var jätte grått. Vi får hoppas på att det går någorlunda fort och lätt för honom ändå.

Jag tror jag ska börja med att diska, sen fylla lådan och sedan ska jag gå förbi Sofia en snabbis och säga hejdå innan hon ska till finsittningen klockan 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0