INTE OKEJ

Jag väcktes för två timmar sedan av att någon borrade, och då menar jag inte av något lågt ljud direkt. Det lät som någon stod på utsidan och borrade in i teglet. Sen började dom banka med. Jag tänkte först att det var nån som försökte få ner alla istappar och frusen snö uppe från taken, precis som dom gör på skolan. Men när jag öppnade fönstret och tittade ut så var det ingen där. Det står såna fina skyltar överallt på stan varning för snöras.  När jag väl orkat mig upp så går jag in på toaletten och tänkte duscha och tvätta håret, kanske göra en hårinpackning eftersom klockan var så lite. Men det gick inte! För dom har stängt av vattnet! Så nu sitter jag här med datorn och tittar runt lite, för vad ska jag annars göra? Jag har till och med städat, eller rättare sagt plockat ihop alla gamla tentor och övningspapper som legat överallt på golvet här. På tvn är det ju bara homeshopping och vem f-n vill titta på det? Inte kan jag diska heller som jag hade behövt. Men men, så är det, förstår bara inte varför dom inte satt upp någon lapp om det. Ingen bra start på morgonen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0