Härliga Fredag

Madde är verkligen en helt underbar människa! Så himla go och glad och bara sprider glädje! Jag längtar redan tills jag kommer upp igen och då ska Nicklas med så blir det Kungsberget, lära kära Madde att spela golf och allt möjligt mys! Vi satt och fikade i en timma med jätte goda kärleksmums som hon bakat! Jätte trevligt verkligen! Hon var även snäll och ringde Lina, hon som hjälpte mig flytta över till distans och frågade hur det var med kurserna i period 4 som jag inte är antagen till och sedan blev det ett mail till en Inger som skulle fixa det till mig. I'll miss you! 


Så hoppas vi på att Madde inte blir sur för jag snor hennes bilder från facebook och lägger här. ♥

Nu väl här hemma (inte hemma så länge till) igen så blir det stor städning! Eller mest dans, om jag ska vara ärlig. Högsta musiken med härliga barndomsfavoriten Snook, fast jag kanske inte kan kalla det barndom... Jag är väl fortfarande ett barn, önsketänkande mest kanske. Jag lyssnade i alla fall på dom jämt i högstadiet och början av gymnasiet. I alla fall, med hög musik på dansar jag runt i mitt iskalla rum eftersom jag vädrar med fönstret vid öppet och torkar av lite här och var. Toalett dörren är av torkad, hyllorna över skrivbordet är tomma och avtorkade och alla rör inne i badrummet. Jag har dock ett stortproblem. Jag vet inte hur jag ska kunna packa ner något mer.. Vart ska jag lägga allt?!  Pappa kommer upp med flyttlådor i bilen som jag ska fylla med alla grejer, de väskor jag har här uppe är proppfulla redan, min kruka är full och den stora kastrullen är också full. Ta ner gardinerna kan jag i och för sig göra! 
Det får det bli nu! Sen åker allt upp på sängen så jag kan skura golvet. ROOOLIGT! 

Lite annat som jag varit duktig att gjort är att säga upp min hemförsäkring (jag har kvar den till sista februari i fall det skulle hända något med lägenheten eftersom jag har kvar den tills dess med), skickat in studieförsäkran till CSN så nu får jag äntligen mina efterlängtade 10000 någon dag och skickat in förfrågan om utdrag från brottsregistret för extrajobbet. Igår skrev jag även ut ett tränings schema jag och Nicklas ska börja med på måndag! Det är ett schema som brottare Martin gjort som man ska följa i 8 veckor för att även gå ner 8 kg. Powerwalk, powerwalk, powerwalk säger jag bara! Sen finns det även massa tips på hur man maximerar resultatet. Vi ska köra på detta till 1000 nu verkligen, här ska vi inte slappa inte! 

 

Kommentarer
Postat av: Madicken

MEN EMMA! Är det någon som är GO o UNDERBAR så är det ju DU...men tusen tack för dina fina ord om mig på din blogg!! Va glad jag blir!!! Hälsa nu din mamma o pappa att dom har lyckats KANONBRA med sin underbara dotter!!! =D



Klart du får sno bilder av mig, hur mycket du vill puman ;)



Skönt att höra att du är hemma igen o att allt gått bra! Jag ser verkligen fram emot att få träffa kärleken din och lära mig spela golf utan gravidmage...undrar om han är bra på att hantera otåliga människor också-hehehe!



Hälsa Niklas så gott och sköt om er nu! Vi ses förhoppningsvis SNART igen!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2010-02-01 @ 09:29:02
URL: http://jacaranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0