GOD MORGON

Nu sitter jag pigg som alltid, med fukosten och datorn i knät i Nicklas soffa. Idag ser det ut fäljande, pluggande, fika med Amanda och ännu mera pluggande. Men fika med Amanda låter dock väldigt mysigt! Måste hinna träffa denna söta flickan innan hon beger sig ut på sitt Asien-äventyr i tre månader.

Igår var en mysig dag! Först efter vi vaknat och fixat i ordning oss åkte vi till backaplan och kollade lite innan vi mötte upp Malin där, efter det så hämtade vi upp min hårddisk innan vi åkte hem till Danielsson.
Där blev det soppa, första gången i Nicklas och Malins liv som de smakade på sin fars mat. Men han lyckades förvånandsvärt bra. :)
Angående hårddisken, Gud va glad jag är! Pärlan Andreas hade lyckats rädda allt, verkligen allt! Alla semester bilder, alla gamla skolarbeten, filmer, osv osv. Allt från år 2000 fanns på den, jag är verkligen tokigt glad! Det var för drygt två månader sedan då jag och Nicklas var och åt middag med Victoria och Niclas(Linnarsson) och hans bror Andreas som han erbjöd sig kolla på min krashade hårddisk och sa att om något kan räddas så jag kan rädda det. Otroligt tacksam, får komma på vad jag ska ge som tack bara.



Nej nu ska jag börja läsa kapitel tre och fyra i Mikron. YEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0