14

God morgon!
Duktiga jag har varit vaken sen klockan 6, dock kom jag inte upp fören strax innan sju. Anledningen till detta är att min arm gör så otroligt, himla ONT! Så fort jag rör armen så blir jag illamående typ. Inte alls roligt!
Sen när jag väl fått på mig alla kläder och så, så kom jag på att jag hade tänkt gå in i duschen. Korkat!
Nu på morgonen har jag iallfall lyckats halvbädda sängen, diska det sista och torkat undan i köket eftersom att jag har städansvaret med en annan kille denna veckan. Snäll var jag och skurade ut båda mikrosarna med.

Klockan 9 ska jag på affärsredovisnings seminarie och efter det ska vi sätta oss och göra klart ledarskaps fördjupningsarbetet. Sen kommer jag nog få skynda mig hem för att hämta väskor, köpa lite frukt kanske, zonsalva och så gå ner till tåget så klart!

14 timmar kvar tills jag kommer hem!
Längtar!
Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0